REGULAMIN SPRZEDAŻY

REGULAMIN SPRZEDAŻY HURTOWEJ

 
  1. Całość kolekcji dostępna jest po założeniu konta i zalogowaniu się na naszej stronie http://www.sergioleone.pl/
  2. W celu otrzymania statusu Klienta hurtowego prosimy o przesłanie kompletu dokumentów firmy:

    · NIP
    · Regon
    · Wpis do Ew. działalności gospodarczej

    Powyższe dokumenty prosimy przesłać na adres e-mail: info@skipo.pl
    Ew. faksem na nr Tel. (22) 753 03 37
    STATUS KLIENTA HURTOWEGO zostanie przyznany w ciągu 48 h
 

KONTAKT

  1. W przypadku pytań dot. Zakupów hurtowych prosimy o kontakt z obsługą klienta pod nr Tel. (22) 753 03 31 lub pod adresem e-mail: info@skipo.pl

ZAMÓWIENIA

  1. Złożenie zamówienia oznacza akceptację przez Klienta wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 Nr 101, poz.926 z późniejszymi zmianami)
  2. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia wzbudzającego wątpliwość.
  3. Kupujący zobowiązany jest do podania nr Tel stacjonarnego lub komórkowego
  4. Minimalne zamówienie to jeden karton danego modelu i koloru obuwia tj. z reguły 12 par o rozmiarach 36 – 41. Nie ma możliwości zamówienia różnych kolorów/modeli obuwia w zakresie pojedynczego kartonu.
  5. Obuwie dostępne w naszym magazynie wysyłamy na drugi dzień po otrzymaniu wpłaty
  6. Dostępność towaru oraz termin realizacji zamówienia zostanie potwierdzone po złożeniu wstępnego zamówienia przez Klienta
  7. Po zatwierdzeniu przez Państwa warunków transakcji wysyłamy mailem fakturę proformę na podstawie, której należy dokonać wpłaty za zamówiony towar.Zamówienia z krajów U.E. są realizowane po indywidualnym uzgodnieniu dot. kosztów transportu i płatności

 

CENY

  1. Ceny towarów znajdujące się w sklepie sprzedaży hurtowej internetowej http://www.sergioleone.pl/ są cenami brutto (zawierają podatku VAT-23%) podawanymi w zł. polskich
  2. Każda transakcja sprzedaży dokumentowana jest fakturą VAT
  3. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.

DOSTAWY

  1. Zamówiony towar jest dostarczany do klienta:

    · Firmą kurierską
    · Odbierany we własnym zakresie
    · Dowożony przez nas osobiście – przy dużych zamówieniach
  2. Sposób odbioru towarów przez Kupującego wymaga każdorazowego uzgodnienia ze sprzedawcą
  3. Zakupiony towar dostarczamy pod adres wskazany na formularzu zamówień

ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE

  1. W przypadku ewentualnych reklamacji, zwrotów lub wymian towaru należy kontaktować się z naszą obsługą klienta po nr Tel (22) 753 03 31
  2. Nie przyjmujemy żadnych nie uzgodnionych paczek z towarem
  3. Reklamacje dot. Uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności pracownika firmy kurierskiej. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie dostarczony protokół reklamacyjny.
  4. Reklamacje dot. Różnic w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnic fotografii i jej obrazu wyświetlonego w komputerze Klienta ( w tym wszelkie różnice w barwach towarów) nie stanowią podstawy do zwrotu ani reklamacji.
  5. Jeżeli zamówienie nie zostało zrealizowane tzn. przesyłka kurierska nie została zlecona to istnieje możliwość rezygnacji ze złożonego zamówienia.